5/5 - (8 امتیاز)

شرکت های تصفیه فاضلاب

شرکت آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) جزو یکی از شرکت های تصفیه فاضلاب می باشد که با سالها تجربه کاری در بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.

این شرکت با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا و کسب استاندارد محیط زیست به سرانجام برساند.

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز این امکان را فراهم کرده است که ضمن دستیابی به استاندارد محیط زیست، قیمت های رقابتی مناسب را در اختیار مشتریان خود در پروژه های مختلف تصفیه آب و فاضلاب قراردهد.

پیدایش صنعت و گسترش آلاینده های زیست محیطی سبب آن شده است که در سراسر دنیا از جمله کشور ما قوانین و مقررات جدی برای دفع فاضلاب و پساب های صنعتی اعمال گردد. به همین جهت مسئله جمع آوری و تصفیه فاضلاب و پساب های صنعتی و بهداشتی به یکی از مهمترین برنامه های انسان ها در زمینه صنایع، مجتمع های مسکونی و اداری، کارخانجات و کارگاههای صنعتی و ساختمانی و هتلها، بیمارستان ها و … تبدیل شده است.

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز با احاطه کامل بر این موضوع و با اتکا به دانش فنی و تجربیات خود در پروژه های گوناگون قادر به انجام کلیه خدمات مورد نیاز در بخش جمع آوری و تصفیه فاضلاب و پساب های صنعتی به بهترین شکل می باشد.

توانایی این شرکت در طراحی، ساخت و اجرا و همچنین راه اندازی این تصفیه خانه ها باعث شده است تا کارفرمایان محترم بتوانند در یک مجموعه کامل کلیه ی نیاز های تاسیساتی خود را تامین نموده و ضمن رضایت، استاندارد های مورد نیاز خود را از سازمان حفاظت محیط زیست کسب کرده باشند.

شرکت مهندسی تصفیه سازان آب نیک پویان البرز این افتخار را دارد که در راستای حفظ محیط زیست کشور عزیزمان ایران، با کادری متعهد در جهت تصفیه فاضلاب و جلوگیری از آلوده شدن آبهای سطحی و زیر زمینی، گامی مثمر ثمر برداشته باشد.

تصفیه خانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

برای مشاهده سایر پروژه های انجام شده توسط این شرکت، اینجا را کلیک نمایید.

مقالات مرتبط