5/5 - (46 امتیاز)
پکیج تصفیه فاضلاب کارواش

بسياري از کارواش‌ها و اغلب مردم ناآگاهانه نسبت به تخليه فاضلاب آلوده به چاه‌ها، نهرهاي عمومي اقدام مي‌كنند.

این درحالی است که امروزه در اكثر كشورهاي پيشرفته دنيا تمامي واحدهاي كارواش مجهز به سيستم تصفيه فاضلاب و استفاده مجدد از پساب هستند.

چرا که بیش از 90 درصد آب خروجی در کارواش ها را میتوان برای شستشوی مجدد خودرو ها استفاده کرد .

پکیج تصفیه فاضلاب انواع مختلفی دارند و در طی سالها روش های گوناگونی برای تصفیه فاضلاب کارواش مورد استفاده قرار گرفته است.

فاضلاب کارواش ماهیتی شیمیایی دارد و نمی توان برای تصفیه آن از روش های بیولوژیک استفاده نمود

بدین منظور شرکت مهندسی آب نیک با تکیه بر توان علمی کارشناسان خود توانسته است اقدام به طراحی و ساخت پکیج تصفیه پساب کارواش نمایدکه قادر است آلاینده های موجود در پساب کارواش را بطور موثری حذف نماید.

از خروجی پکیج تصفیه فاضلاب کارواش می توان برای آبیاری فضای سبز و یا شست و شوی مجدد خودروها استفاده کرد که این امر در دراز مدت هم باعث جلوگیری از آلودگی محیط زیست شده و هم منجر به کاهش آب مصرفی کارواش و کاهش هزینه های آن خواهد شد.

چرا که پساب کارواش‌ها حاوی مواد شوینده ، روغن ها، دوده خروجی از اگزوز، ترکیبات پیچیده آلی، آمونيوم بي فلورايد ( ABF ) و همچنين حلالهاي مضر براي سلامتی موجودات زنده می‌باشد.

قسمت اعظم این پسابهای آلوده به چاههای جذبی هدایت شده و به سفره آبهای زیرزمینی وارد شده و روزانه بالغ بر 30 درصد و گاهی تا 50 درصد از آب توزیع شده درشهر تهران از همین منابع تامین می گردد.

لذا رفع آلودگی محیط زیست کارواش ها در شهر تهران امری ضروری و واجد اهمیت خاص می باشد.

ویژگی های تصفیه فاضلاب کارواش :

– قابلیت جابجایی وتغییر مکان و نصب راحت تاسیسات جانبی

– هزینه نگهداری پایین

– دارای گارانتی

– دارای الکتروپمپ های با کیفیت

مقالات مرتبط